خدمات اتوپلاس نوین ارتقا یافت
به گزارش روابط
عمومی و تبلیغات بیمه نوین؛ بیتا جمیلی مدیر بازاریابی و ارتباط با مشتریان این
شرکت با اعلام این خبر توضیح داد: در طرح جدید؛ خدمات متنوعتری ارائه میشود و
علاوه بر اضافه شدن یک مزیت امدادی، سایر خدمات و مزیتهای در نظر گرفته شده نیز
در سطحی یکسان تحت عنوان "کارت اتوپلاس طلایی" برای تمامی بیمهگذاران بیمهنامه
بدنه نوین اجرایی خواهد شد، چرا که در بیمه نوین این اعتقاد وجود دارد تمامی مشتریان، شایسته دریافت بالاترین سطح
خدمات هستند.
وی در ادامه
افزود: در طرح اتوپلاس، طبق قراردادی دوسویه میان شرکت بیمه نوین و شرکت امداد خودرو، خدمات ویژه امدادی رایگان
در زمان بروز اضطرار یا خرابی اتومبیل در سریعترین زمان ممکن به بیمهگذاران بدنه
نوین ارائه میشود. این خدمات ویژه جزو پوششهای معمول بیمهنامه بدنه نیستند و
برای رفاه حال بیشتر مشتریان در نظر گرفته شدهاند.
مدیر بازاریابی
و ارتباط با مشتریان بیمه نوین تصریح کرد: در خدمات جدید طرح اتوپلاس، بحث کیفیت و
سرعت مزیتهای ارائه شده در راستای پیادهسازی استراتژی تجربه مشتری کارآمد، بیش
از پیش مدّ نظر قرار گرفته است. یکی از مزیتهای جدید در این طرح "انتقال
سرنشین خودروی معیوب در جاده تا اولین شهر" است و در بخش خدمات امدادی نیز
هدف اصلی، آرامش بیمهگذار در صورت بروز هرگونه حادثه غیر قابل پیشبینی است.
جمیلی با اشاره
به آنکه بیمه نوین اولین شرکت ارائه دهنده خدمات امدادی در کنار بیمهنامه بدنه
است، گفت: اجرای طرح های نوآورانه بر اساس نیاز مشتریان، همواره از اهداف اصلی
شرکت بیمه نوین بوده که طرح اتوپلاس نیز به عنوان یکی از همین طرحها در سال 96
اجرایی شد. اکنون پس از گذشت پنج سال با تحولات ایجاد شده در صنعت بیمه، تغییر در
نیازهای بیمهگذاران و به دنبال آن لزوم ارتقای کیفیت خدمات، به این نتیجه رسیدیم
که خدمات امدادی و همچنین سطح ارائه خدمات در این طرح را مورد بازنگری قرار دهیم
تا بتوانیم به بهترین نحو پاسخگوی نیاز
مشتریان باشیم. بنابراین پس از انجام مطالعات لازم و طی مذاکراتی با شرکت امداد
خودرو و بررسی نیاز بازار، خدمات امدادی طرح اتوپلاس به روز رسانی شد و ارتقا یافت.
وی با اشاره به
آنکه این طرح اکنون توسط اکثر شعب و واحدهای صدور این شرکت در سراسر کشور، ارائه میشود،
گفت: با توجه به استقبال بیمهگذاران و اجرای موفق طرح اتوپلاس، زیرساختهای لازم
جهت ارائه آن توسط تمام شعب شرکت در حال پیادهسازی است.
به گفته مدیر
بازاریابی و امور مشتریان بیمه نوین، خدماتی که در اتوپلاس طلایی ارائه میشود بر
اساس پیشبینی حوادثی نظیر توقف خودرو به دلیل خرابی، اتمام سوخت، پنچری، اتمام
باتری، تصادف منجر به عدم حرکت خودرو و به طور کلی حوادثی هستند که برای رفع آن نیاز
به خدمات امدادی وجود داشته و جزو پوششهای معمول بیمهنامه بدنه نیستند.
|
|
دولت تصمیم به تغییر رویه گذشته در پرداخت خسارت سیلزدگان گرفته است / ۲.۵ هزار میلیارد تومان برای بیمه حوادث طبیعی در نظر گرفته شد
سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی امروز چهارشنبه (۱۲مرداد) در حاشیه نشست هیات دولت در جمع
خبرنگاران اظهار داشت: بعد از بازدیدی که رییس جمهور از مناطق سیل زده داشت یکی از
تصمیمات دولت برای شیوه رسیدگی به خسارات ناشی از سیل تغییر در رویه گذشته است.
وی با اشاره به اینکه خانه خرابی مردم یکی از مسایل بسیار دردناکی است
که نیازمند چارهجویی فوری است، ادامه داد: تا پیش از این از مکانیزم تخصیص بودجه
های لازم برای مدیریت بحران یا جبران خسارت سیل و زلزله استفاده می شد ما در وزارت
اقتصاد و دارایی گزارشی به هیات دولت ارائه
کردیم تا شیوه بهتر و کاراتری در بسیاری از کشورهای دنیا از ظرفیت صنعت بیمه
برای جبران خسارت ناشی از سیل و زلزله
استفاده می کنند که در احکام قانونی هم درج شده است و صندوق بیمه همگانی
ساختمان در کشور از سال گذشته فعال شده است، به جهت اینکه بودجههای لازم در اختیار
قرار نگرفته بود این صندوق فعال نبود و امروز هیات دولت مصوب کرد که ٢ و نیم هزار
میلیارد تومان در سال ١۴٠٠ به صندوق بیمه
حوادث طبیعی ساختمان اختصاص یابد که از طریق قرارداد با سایر شرکت های بیمه بتوانیم
در کوتاهترین زمان ممکن جبران خسارات را انجام دهیم.
وزیر اقتصاد گفت: اگر خودرو مردم در حوادث ناشی از سیل دچار مشکل شود
مردم به راحتی مراجعه می کنند به شرکت های بیمه و در زمان کوتاهی می تواند خسارات
بگیرند.
|
|